سفارش تبلیغ
صبا ویژن

شجره طیبه صالحین حلقه ی ولایت روستای اوارد شهرستان گلوگاه

نظر

عشق همان خداست چون شریکی ندارد.

حلقه ی ولایت روستای اوارد درسال 1389 بسم الله گفت؛ که در گروه جوانان فعالیت دارد...  در این چندسال جوانان محل کنار هم ی گروه خوبی تشکیل داده اند خداراشاکرم..

و این حلق? ولایت با یاری خداوند تعالی و همکاری خود جوانان بهمراه پایگاه مقاومت،سه بار به زیارت امام رضا علیه السلام اعزام شده اند .

این جوانان،در یادواره شهدا والا مقام روستا به وظیفه خود برای هر چه باشکوه تر شدن یادو خاطره ی شهدا از هیچ تلاشی دریغ نکردند و همیشه در فعالیت ودر احساس مسؤلیت خود در قبال شهدا کم نذاشتند..چنانکه مقام معظم رهبری فرمودن:باید یاد حقیقت و خاطره‌ی شهادت را در مقابل طوفان تبلیغات دشمن، زنده نگه داشت.

ماه محرم ماه غم و اندوه  ماه عزا ماه هم ناله شدن با عقیله بنی هاشم ماهی که امام زمان عج عزادار است جوانان محل در حسینه عزاداری میکنن چرا که امام زمانشون عزاداره ,تا با حضرت در عزای جدش هم ناله شوند..که بهترین عزاداری را داشته باشند برای شناخت و معرفت حق.     مقام معظم رهبری میفرمایند:حسین‌بن‌علی علیه‌الصّلاةوالسّلام به امّت اسلامی این است که برای حقّ، برای عدل، برای اقامه‌ی عدل، برای مقابله‌ی با ظلم، باید همیشه آماده بود و باید موجودی خود را به میدان آورد؛ در آن سطح و در آن مقیاس، کار من و شما نیست؛ امّا در سطوحی که با وضعیّت ما، با خُلقیّات ما، با عادات ما متناسب باشد چرا؛ باید یاد بگیریم.ا نام حلق? ولایت در این جام شرکت میکنن.

وهمچنین در جام فوتسال محل همکاری داشته اند وتیمی  با نام حلقه ولایت در این جام شرکت میکنن..

در هر هفته نشستی صمیمانه در مسجد یا کتاتبخانه یا حسینیه یا پایگاه مقاومت ویا منزل سرگروه .. برگذار میشود تا مکان متفاوت باشد.. ورود افرادی که جزء حلقه نیستن بلامانع هست حتی پدر و بزرگان هم حق حضور داشتن ودارن تا از نحوه برگذاری این جلسات اگاه بشوند..مهم این است همه باهم همکاری داشته باشیم که این اثرش در هرکاری بیشتر و موفق تر در گرفتاری های زندگی و خوشی های زندگی.

انشالله خداوند مارابه خودمان واگذار نکند که فکر مردم نباشیم وفکر بیت المال نباشیم که اختلاس بزرگ کنیم..  اون هم از پول ملت.خداوندا مارا یاری فرما که حق الناسی را به گردن نداشته باشیم .